Calle Ocho

 

 

Afgelopen vrijdag, ben ik even weer de bloemetjes buiten gaan zetten. Mijn vriendinnen en ik gingen naar Calle Ocho. Een feest waarbij de drank plezierig vloeide en de Zuid-Amerikaanse hitjes uit de speakers werden geblazen.

Dit was mijn eerste keer Calle Ocho en ik had hoge verwachtingen . De locatie waar het feest werd gehouden was prima. Nette, feestelijke ingang waar mensen vriendelijk werden verwelkomd. Men kon gebruik maken van een open terras als zij wouden roken.

De dansvloer werd versierd met confetti’s en er stonden mooie rode ultra lampen aan de zijkant van de dansvloer. Voor een VIP tafel kreeg men een ruime plek aan de zijkant waar ook zit plekken waren om even uit te rusten wanneer de voetjes pijn deden van het dansen.

Diverse Dj’s regelde de muziek, voornamelijk muziek uit Zuid-Amerikaanse achtergronden zoals J Balvin, Nicky Jam en Farukko. Wel logisch want het was ook een Latin, RNB Urban evenement. Op het einde werd er ook Bachata gedraaid dat voor afwisseling zorgde in de muziek.

Calle Ocho is een leuke evenement om in de Latin sfeer te komen.

  • Entree – Betalen €10,- p.p
  • Muziek – Latin, RNB, Urban, Bachata.
  • Drank – Redelijk €€.
  • Sfeer – Prettig.

 

Geef een reactie

