België-Antwerpen

Een dagje Antwerpen, wie wilt dat nou niet. Even langs bij de buren om te kijken wat zij allemaal in petto hebben als het gaat om shoppen, food en omgeving.

Afgelopen zomer ben ik samen met mijn moeder en nicht gaan winkel in Antwerpen. Via een Facebook advertentie kwam ik terecht bij FlixBus.

Flixbus is een van de hipste tour operators in Nederland. Voor een spot goedkope prijsje heb je al een plekje in de bus die met wifi is voorzien. Wie wilt dat nou niet, tegenwoordig zijn wij zo verslaafd om overal en altijd online te zijn. Ze rijden bijna overal, zelfs in Nederland. Daarmee bedoel ik van bijvoorbeeld, DenHaag naar Amsterdam of Groningen.

Persoonlijk hou ik er niet van om te lang in de bus te zitten, maar naar Antwerpen met de bus valt het mee. Reistijd is ongeveer 1,5 uur. De bussen zijn netjes en schoon, je bent van wifi voorzien, maar als het om het gebruik gaat van het toilet kan ik je aanraden om dat liever ergens anders te doen. Neem ook, dat is wel zo verstandig een lunch pakket mee voor in de bus.

Eenmaal aangekomen in Antwerpen, centraal gelegen vlakbij het station begon de wandeling richting de stad. Het is alleen even rechtdoor lopen en dan ben je zo in de stad. Wat ik vooral tegenkwam was de hoeveelheid fastfood, restaurant tentjes die zij hadden. Neem je loop schoenen mee, want je gaat zeker lekker wandelen.

Bekende winkels zoals forever 21, urban outfitters zijn een must om te bezoeken als je dol bent op fashion and so much more.

Ga ook liever in de zomer naar Antwerpen, dat is wel zo fijn als het gaat om weersomstandigheden.

 

Geef een reactie

