Encore-Kehlani

‘You should be here’ is een van de hitjes die deze 20 jarige dame op haar naam heeft staan. Niet te geloven dat zij pas 20 is, jonger dan ik en zo damn goed live kan zingen. Over wie heb ik het, over Kehlani. Een van de hipste, hotste zangeressen van dit moment.

Nadat ik op een avond random door mijn telefoon ging, op zoek naar een leuke liedje op een of andere app. Kwam ik haar tegen, haar muziek sprak mij aan, haar lyrics. Die voor een deel over liefde en leven gaan. Plus het feit dat ze bijna nog net niet helemaal gecovered is met tatoeages vind ik ook dope.

Toen ik hoorde dat zij naar Nederland kwam, moest ik er gewoon bij zijn. Wie wilt dat nou niet, één van je favoriete zangeres live zien. Zo gezegd zo gedaan snel een kaartje bemachtig.

Eenmaal aangekomen in Amsterdam had ik niet verwacht dat de rij zóóóó f*cking lang zou zijn. Ik vergeet het nooit meer, want het was echt hemeltje lief koud ! Mijn vriendinnen en ik stapte de tram uit richting Melkweg en ja hoor niet eens 3 stappen uit de tram daar stond de lange rij al. Gewoon voor de tramhalte, it was crazy. In mijn hoofd dacht ik wel 100 keren, shit I should have stayed home.

Anyway’s , na een lange wachtrij was ik eenmaal binnen. Zocht mijn plekje, en there she was Kehlani. Zij en haar danseressen gaven een show om niet te vergeten, ondanks ze ziek was dat gaf ze zelf toe. Verkouden of zo, gaf ze een spetterende show. Vocals on fleek, danspasjes on beat. What do you want more.

Zeker aan te raden om lang in de wachtrij te staan voor deze dame. Next time, ben ik ook zeker aanwezig.

Geef een reactie

