Wat zijn je doelen in het leven? :’Jennifer Lopez’

God, daar stond ik dan kijkend naar de klok, de minuten af te tellen naar 00:00 uur. Want het was eindelijk zo ver, twee dezelfde cijfers 22. Hoe ik mij voelde, heel erg zweverig na 3 glazen champagne.

Champagne die ik van mijn vriendin Meggie 2 jaar geleden had gekregen op mijn 20ste b-day, maar nooit had opengemaakt. Ik keek naar de champagne fles en dacht damn, wat ben ik toch focking oud aan het worden. De 2e jaar in mijn 20ste. Velen zeggen nog steeds dat ik een jonkie ben, maar geloof mij zo voel ik mij echt niet.

Terwijl ik op mijn speciale stuk cake stond te wachten, die ik trouwens een maand van te voren had besteld liet ik mijn gedachtes bezinken. De ‘waar zie ik mijzelf over 5 jaar’ vraag spookte rond in mijn hoofd maar ook de ‘wist je nog vroeger’ memories kwamen naar boven. Mijn enige echte antwoord op de vraag ‘waar zie ik mijzelf over 5 jaar’ was : Jennifer Lopez.

large (1)Laat me even uitleggen waarom, Jennifer Lopez is een echte MILF/Cougar, heeft een tweeling jonge/meisje, heeft een toyboy en als laatst een fashion sense die tijdloos is. Dus ja, als ik 30 ben wil ik het liefst een mooie curved body hebben waaruit niet eens te zien is dat ik kinderen heb, mocht ik kinderen krijgen dan het liefst ook een tweeling jonge/meisje hoef ik maar 1x te bevallen en heb ik beide geslachten. En dubbel ja, op de toyboy mocht mijn huwelijk stranden. Tot slot wil ik mij niet kleden alsof ik elke dag het huis schoonmaak, ik wil ook nog een goede fashionable woman zijn.

Het was eindelijk middernacht, de whatsappjes kwamen binnen, de likes on the gram en niet te vergeten de telefoontjes van mensen die blij voor mij waren dat ik het nog een jaar mee heb mogen maken.

Grijpende naar de champagne en de lekkere stuk cake waarop ik een maand moest wachten genoot ik van de avond alsof het mijn laatste stukje cake was.

 

5 thoughts on “Wat zijn je doelen in het leven? :’Jennifer Lopez’

  1. Hai mag ik je wat vragen? Ik zie dat je mij bent gaan volgen. Super leuk Dank je wel! Ik vroeg me alleen af of dit dan mijn oude site is of mijn huidige? Ben namelijk verhuist met mijn site en snap er zelf ook niks meer van ☺

    Like

Geef een reactie

