Leren Accepteren,Incasseren,Waarderen.

Nog net niet levens moe dwing ik mijzelf om op te staan. B R A K, de 4 letters die bijna elke ochtend tevoorschijn komen na een ‘you only live once avond. Het was weer eens een zaterdag mijn 3e dag als 22 jarige en mi jezus wat gaat de tijd echt snel niet normaal, nadenkend over wat er gisteren avond allemaal afspeelde bij de hella good b-day party blijft mij alleen 1 ding bij en dat was the bottles die ik thuis had gepopt en de schoonmaak werk die daarna op mij zat te wachten.

Terwijl ik bezig was met het schoonmaken van mijn woonkamer ruikende naar sisha en liqa. Dacht ik aan hoe hella crazy this week voor mij was en wat ik in de eerste kwartaal van 2016 allemaal heb bereikt. Veel, is niet het juiste woord, maar ik kan je zeker zeggen dat ik echt niet heb stil gezeten wel een flinke aantal kilo’s ben bijgekomen. I love my curves from the front tot aan de back. Mijn maandelijkse to do list is 9 van de 10 keren done, letterlijk en figuurlijk. Mijn tripjes naar de tropen en naar de caribbean is ook een been there done that and I want that shit on reapeat move.

Deze week was crazy fun en niet alleen omdat het de week was waarin ik jarig was, maar omdat alles ook spontaan verliep. Wij mensen hebben dat gewoon nodig, spontaniteit.

NaamloosDonderdag was ik een dagje lekker vrij, even lekker niks, een wasje, een dutje en wat te vreten. Terwijl ik half stinkend op de bank lag bij mijn moeder belde mijn vriendin mij op om wat te gaan hangen. Ik dacht why not, come thru. Na een opfrisbeurt en een goeie deze look is for the gram outfit was ik wachtende thuis, mijn vriendinnen kwamen langs en voor ik het wist trokken ze 3 a/ 5 flessen met een percentage van 12% uit hun tas en vroegen zij mij mee om naar een goeie avondje daghap te gaan. Natuurlijk zei ik géén nee, want ayee you know me, let’s do this. ( Spontaniteit ! )

 

IMG_6939

Goed, het is nu inmiddels zondag. Mijn bday bloemen staan er mooi bij. En het belangrijkste wat ik aan mijn lezers doorgeef is. Het leven komt zoals het gaat en misschien wel zoals het moet. Leren accepteren,incasseren en waarderen. Morgen is niet beloofd, begin met vandaag, begin met nu.

Fijne zondagghhh!

ps: Follow me on the gram, the fb and twitter.

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

