On that day, no fucks was given..

adadOordopjes in, volume op 100 daar zat ik dan, in de tram. Onderweg naar werk, staar sessie naar buiten. Terwijl ik naar buiten staarde zag ik een opa fietsen. Ik ga ervan uit dat hij Henk heet, opa Henk trapte niet snel. Als ik naast hem zou lopen zou ik sneller dan het licht zijn. Maar hij deed het, hij trapte en was vastberaden om te gaan waar hij zou gaan. Ook al ging alles sneller dan hem om zich heen, het kon hem niet meer of minder schelen. Hij wist life is one hell of a ride, so I keep riding my bike.

Wat ik tegenwoordig merk is dat, mensen zich zoveel aantrekken van anderen. Soms moet je gewoon de buitenwereld even los laten, denken aan jezelf. Wat is meer belangrijker dan je eigen geluk. En doorzetten, wat jou gelukkig maakt. Hoe meer je consistent ben in je eigen geluk, hoe vaker je een resultaat krijg.

Voorbeeld: Sommige mensen vinden het leuk om te sporten, zij krijgen een zelfvoldoening gevoel ervan. Resultaat – Een afgetrainde lichaam, zelfvertrouwen niveau 100 en niet te vergeten eindelijk een maatje s aan.

Sommige mensen vinden het leuk om te koken, zij genieten van hun eigen kookkunsten. Resultaat – Zij delen hun eten met de wereld, waardoor zij complimenten krijgen over hun gerechten en wie is nou niet blij met complimenten.

*Alway’s take it and say thank you !

Soms denk je over bepaalde dingen na, je wilt het doen, maar je mist alleen 1 ding, dat durven.

Wat is mijn inner denken, doen en durven?

asas

Denken: Ik denk zoals je eerder hebt gelezen in mijn blogs of niet altijd aan de caribbean. Ik wil een keertje werken ergens op abc. (Aruba,Bonaire en Curaçao) Maak niet uit waar, zolang het maar op een van de eilanden is. Werken tijdens 30+ graden, een coco drankje in mijn handen en na werk even zwemmen in de heldere blauwe zee.

Doen: Hard werken hier in Nederland een financiële  buffer voor mijzelf creëren. Die ticket boeken, koffers inpakken 1 paar dichte schoen, GEEN JAS. Oh god..

Durven: De comfortabele zone loslaten, doei elke ochtend broodje smeren, doei elke dag kijken naar buien rader en dikke doei naar mijn ‘WAT ALS’..

And as last, love my own damn self because no one else will.

 

Geef een reactie

