Een leven vol balans

Na weken vol genietings met het goede en het slechte in het leven was het toch echt weer tijd om deze week even mijn balans te vinden. Niet alleen het balans vinden in eten, maar ook even in mijn sociale leven. Ken je dat, het gevoel dat je jezelf te vaak daar buiten hebt gezet dat je even weer binnen wilt blijven. Te vaak de bloemen water hebt gegeven dat je denkt oh god mijn bed is eigenlijk ook lekker, blijf even de komende weken binnen ook al is het mooie weer.

Ja, dat feeling heb ik dus. Ook even lekker niks met mijn telefoon. Niet iedere keer op de instagram zijn of op snapchat. Tenzij het moet om mijn sociale media status bij te houden hahaha. Even kijken of ik hier en daar nog likes heb gekregen of dat er iemand slide thru my dm’s . ( Dm= Direct Message ) * If you know what I am saying.

Anyway’s ik was bezig om mijn balans terug te vinden. Ik dacht eraan om voor mijzelf goed te doen door de hele week vis te eten. Goeie gezonden vetten binnen te krijgen en GEEN ALCOHOL voor een hele week. Niet dat ik een alcoholic ben, maar ik ben niet vies van een paar drankjes tijdens een gezellige hang avond met mijn vriendinnen. Dus de YOLO avonden even op pauze gezet en mijn verantwoordelijkheid gevoel op de aan knop. Ik ging voor het eerst vroeg naar bed, smeerde mijn boterhammetjes op tijd en zette tot slot het vuil keurig op tijd buiten.

IMG_7026

 

De maandag begon lekker, met een selfmade smoothie begonnen zoals je hier ziet. Wat gebruik ik voor mij smoothie: 1. Soja Melk AH – Kiwi 2 stuks – 1 Banaan. Oké hier ben ik dus niet met vis begonnen.. Sorry.

Maar wel met een broodje gezond ! (Verantwoordelijk) De standaard jonge kaas met 2 kalkoenfilet en een paar tomaatjes en komkommertjes. Tot slot afgemaakt met sla saus. En als finishing touch het in een deluxe meer graan brood ingewikkeld.

 

 

 

 

IMG_7028

Dinsdag had ik echt trek ! Begon de ochtend met een smoothie en een gezonde bananen muesli reepje. Tijdens mijn lunch pauze op werk nam ik een makreel salade versierd met kleine stukjes appel, aardappeltjes en wortel. Met als saus ravioli, SUPER LEKKAHH. Je zou denken appel in een salade met vis? Fakka met die dan. Nee vriendin is gewoon te doen en lekker.

 

 
IMG_7055

 

Op de vrijdag heb ik NIKS met vis gedaan.. I Know bad me. Hahaha, ik had al sinds een paar dagen trek in spiegel ei.. Zoals je kunt zien is het geklutste ei geworden met spinazie en tomaatjes en nog een 2e broodje om de honger nog meer te stillen. Broodje American File met ei. Daarnaast zie je nog een glaasje selfmade citroen water staan, wat ik dus doe is stukjes citroen in water mixen (logisch duh) dit zorgt ( zeg het internet ) ervoor dat je spijsvertering sneller gaat werken.

*Zoals je kunt zien is deze foto afkomstig van mijn snapchat dus als je mijn kop en domme bezigheden wilt volgen kan dat op : manisx ( no dick snaps please lol )

 

 

Of ik deze week mijn leven in balans heb gehouden? Ook al heb ik niet de hele week gezonde vetten binnen gekregen? Jawel, ik heb het in ieder geval gedaan. Nu jij nog in what ever jij wilt doen !

 

Geef een reactie

