Cheerse to..

12987107_10206018027278886_2358243297161387809_n

Na een hele dag een soort van family day at my place in mijn kleine woning te hebben gehad was het tijd voor een schoonmaak beurt in mijn kleine keukentje. Daarnaast moest ik al het overgebleven eten ergens kwijt. Mijn nicht had 2 volle bakken tjauw min meegenomen en ik had een bak gevulde burrito’s klaargemaakt.

 

Snooki_Florence

Afgelopen weekenden ben ik wel lekker los gegaan met het draaien van luid muziek in mijn woning, dus ik bedacht mij dat mijn buurman mijn bakje tjauw min met kip en peper wel zou waarderen. Hij nam het gelukkig met beiden handen aan, hij vroeg wel waarom. Ik zei dat ik afgelopen week jarig was (30 maart). Ik liep weer terug de trap op en ging verder met het schoonmaken van mijn keuken, terwijl ik bezig was kreeg ik een belletje van een vriendin met de vraag of ik lekker een drankje wou doen op Scheveningen. Mijn gevoel en portemonnee zeiden allebei ja. Ik moest mij even snel omtoveren tot een socialite, want met mijn joggingsbroek en haar in een knot looking like snooki van Jersey Shore kon ik de deur natuurlijk niet uit. God wie weet, misschien zou ik dan mijn droomman tegenkomen.

Terwijl ik hier en daar een eyeliner opzette ging mijn deurbel. Het was de buurman die met een witte envelop aankwam, ik dacht oh god dat hoefde niet maar mooi meegenomen. Zoals iedere sympathieke mens sloeg ik het aanbod af, nee, nee dat kan ik toch niet aannemen buurman. Hij antwoordde met koop er wat leuks mee voor jezelf. Ik kreeg hierbij bijna een daddy daughter bonding gevoel van.. Wat eigenlijk heel creepy is maar zou realistisch gezien wel kunnen kijkend naar de leeftijd factoren.

tt

Hierdoor kreeg ik ook een gemis gevoel naar mijn familie. Naar mijn nichten, neven, tantes en ooms. Die zeker weten ook met zo’n witte envelop aan zouden komen.God wat doe ik hier dan in Nederland, is de vraag die continu door mijn hoofd galmt. De enige antwoord die dan door mijn kleine, simpele brein rondloop is : Geld verdienen en met dat geld alles doen wat ik wil. Misschien ooit een bed en breakfast in de zonnige Tropen of Caribisch beginnen who knows.

12994438_10206030734836567_3796123692864884969_n

Na stevige winden, eindelijk een goeie plekje gevonden om een drankje te doen met mijn vriendinnen. Daar zat ik dan lekker aan de zoete witte wijn, denkend over mijn next blog.

Ps: dit was mijn laatste wijn voor de komende 101 dagen ! Hou mijn blog in de gaten voor de waarom vraag..

 

Geef een reactie

