The lost dream man

Daar stond hij dan, in de rij bij de supermarkt. Zijn gezicht straalde boekdelen uit, ik wou  hem niet lezen, ik wou van hem een film maken. En in die film zou ik de hoofdrol spelen.

largedffdfdHet was 38 graden in het zonnige bon bini eilandje. Ik cruisde met mijn nichtjes want het was mijn laatste dag op het eiland. Ik vroeg aan mijn nichtjes of zij wat wouden drinken. Wij stopten bij een lokale supermarkt.

Vanaf het moment dat ik een stap zette in de supermarkt was ik sprakeloos. Ik dacht ayeee papi, how are u doing. Ik verstijfde en liep rechtstreeks naar de koeling waar al het fris stond. Stilletjes begon ik hints te gooien naar mijn nichtje over een superr lekkere hottie. Daar stond ik dan voor de koeling, even mijzelf aan het checken. Dat op dit moment, terwijl mijn haar in een knot zat, no make-up on en mijn outfitje voor die dag was niet bepaald ‘lekkerding’ achtig.

Wat mij opviel was zijn gezicht, gecoverd in een baardje, zo’n baardje dat zei:’I’m a hard working man, baby girl let me provide for u’. Tenslotte waren het nog zijn armen die bedekt waren met tatoeages. Ik zag het al helemaal voor mij, hoe hij mij een stevige knuffel zou geven.

Anyway’s ik zat weg te kwijlen in de supermarkt. Voor ik het wist had hij al afgerekend en kon mijn nichtje van 11 niet beslissen of zij nou een cola wou of een cassis. Ik rekende snel af, liep het parkeer terrein op en deed net alsof ik genoot van de zon die er bijna elke dag was. Ik liep nonchalant naar mijn auto.

En alsof het toeval was, meneer the panty dropper stond ook naast mij geparkeerd. Onze ogen raakte elkaar en voor ik het wist zei hij:’Bon Dia’ ( Goede dag in het papiaments ) Ik moest mijzelf nog even net niet knijpen om te beseffen dat dit real was. Hij vroeg mij naam, ik probeerde zo nonchalante te antwoorden. Trillend gaf ik mijn telefoon, wetende dat dit de laatste keer was dat ik mister panty droper zou zien. God waar was jij al die tijd toen ik hier was in het begin, galmde door mijn hoofd.

rrDe beste man reed weg in zijn auto. Plots hoor ik gegil achter mij. Het waren mijn nichtjes, ‘Heb je het gezien, hij rijdt een Lexus’ zei de ene. Ik lachte, schudde mijn hoofd, liet mijn handen stoppen met trillen en reed naar huis.

‘La vida es loca’ dacht ik..

 

 

Geef een reactie

