Living under a rock

Daar ben ik weer, na een lange tijd weg geweest van het bloggen. De afgelopen dagen wou ik het liefst onder een rots verstoppen of ergens een nieuwe leven beginnen. Een enkeltje boeken naar een onbekende plek en naar alles en iedereen ‘adios amigos’ roepen. Ik wou overnieuw beginnen..

Herken je dat gevoel, dat je voor jezelf een grote fout hebt gemaakt en dat je het niet meer kunt terug draaien waardoor je schuld gevoel groter is dan de Atlantische Oceaan. Yes, that was my  feeling the couple of day’s.

Ik voelde mijzelf niet meer, ik voelde mij stom, dom en niet alles op een rijtje hebbende jonge dame die net in de bloei is om de wereld en het leven te ontdekken. Maar, mijn moeder heeft mij altijd gezegd : ‘voor elke probleem, groot of klein is er een oplossing’.

In mijn leven heb ik mijzelf vaak genoeg in de problemen gewerkt en keer op keer moest ik voor mijzelf een oplossing zoeken. Soms kwam een oplossing later dan eerder, maar het probleem werd altijd opgelost.

Na een tijdje ging ik verder met mijn leven. Ik herpakte mijzelf, probeerde a new me te maken, of beter gezegd een better me. Mijn positieve instelling kwam weer terug en mijn good vibes ook.

Maar ik kan het niet laten om soms erover na te denken, mijn hoofd draait 360 graden over alles en nog wat. Over de toekomst, over mijn familie, over mijzelf, over mijn baan, over mijn gewicht, over mijn uiterlijk en ga zo maar eens door. I’ve got 99 thoughts but getting happy ain’t one. 

Ik vertel mijzelf, shit happens en things could be worse. But I’m still figuring out what to do with my life.

All I know is I’m gonna enjoy life even more from now, the good, the bad and even the worst time of my life.

large (2)

Greetz: Manisah.

 

Geef een reactie

