I Finally DID IT !

Wat gaat de tijd verdomd snel zeg, begin deze week had ik nog mijn lange futloze lokken. Wou altijd wel mijn haar kort hebben om een nieuwe look aan te gaan en een different me te ontdekken met ‘een nieuwe look’. So I did it, ben afgelopen dinsdag naar de kapper gegaan Brainwash hier in Den Haag en mijn wens werd vervuld. Na een knip, verf en was beurt van ongeveer 3 uur was ik superrr tevreden met mijn nieuwe look. Ik ben al eerder bij Brain wash geweest en ben tot heden een vaste klant, professionele aanpak en vriendelijkheid is bij deze kapper zaak altijd te vinden.

Hier heb ik even een before and after foto gemaakt. I’ve never felt so new, fresh and awsome. Deze haar stijl brengt veel met zich mee, ik ben overladen door complimentjes in mijn omgeving maar ook daar buiten.Laatst liep ik op straat en werd ik aangesproken door diverse jonge mannen, ik was echt verbaasd. Like this hair style give me a new life hahaha.  Ik voel me wel oud op de een of anderen manier, laatst vroeg iemand of ik al kinderen had, like come on? I don’t look like 30 tho, but I feel that way. Het gevoel van een oude ziel in een jonge geest. Hahaha.

Anyway’s enough about my hair. This week was a busy week, like any other weeks. Mocht meedraaien voor een leuke evenement als hostess, mijn fietsband begaf het en mijn buurman Mo heeft het gelukkig in elkaar gefixed, ben 2 kilo afgevallen op naar de volgende kilo’s, heb een extra bijbaan geregeld in een van de gezelligste bar/clubs van Den Haag.

Verder ben ik bezig met leven, we focussen ons zo op de toekomst dat wij niet meer in het moment leven. Ik was voor mijn gevoel teveel bezig met de toekomst en niet met nu. Mijn buurman Mo vertelde mij, je wilt werken aan je toekomst, je dood dat is de toekomst. Wanneer ga je beginnen met leven? Pas als het harde werken voorbij is? Nee je moet nu leven, nu genieten, van iedere seconden, the good, the bad and even the worst moment of your life. And trust me I had enough of everything in my life.

Op naar de volgende adventure, the next big thing, but alwaty’s keep in mind positive vibez please.

greetz, Manisah.

 

Geef een reactie

