Why dating, when u have netflix

Soms is het leven net een film zeg ik altijd. Drama blijft mij achtervolgen alsof ik the next oscar winnende actrice moet zijn. Mijn relaties zijn gedoemde te mislukken en mijn dates zijn keer op keer inhoud loos. Niet dat het mij zou boeien als de mannen een keer wat zinnig zouden melden, want ze menen er toch geen ene bal van . De jeugd van tegenwoordig, nee dat ben ik zelf ook niet meer.

large (1)

Soms weet ik niet eens waar ik moet beginnen met al die talloze, onzinnige dates. Figuren die niks beter weten te zeggen dan fakka, ja toch ja. Ligt het aan mij, mijn waardeloze smaak misschien of mijn gevoel van: laten we deze knaap toch maar een kans geven.Ik denk het wel.

In de mooie jaartjes dat ik ben omgetoverd van lelijke puberende eend tot aan een eigenzinnige jonge dame heb ik heel wat dates afgelegd. Soms om beter te leren kennen en soms om mijn smaak pupillen tevreden te houden, I do not say no to a free meal who else would do that? I mean like, there are people wanting that food tho.

Als ik mij ergens aan irriteer tijdens een date is het wel zo’n self service tent, I mean like het is gewoon akward om zelf je eten op te scheppen en dan nog naar je tafeltje te lopen en in elkaars bord te gaan kijken of diegene heel veel heeft opgeschept of niet. Like, breng je date nooit maar dan ook nooit naar een vreetschuur. Thank god is dat mij nooit overkomen, maar dat self service wel. Like, ik werk al genoeg dus tijdens een date moet ik ook werken om mijn eigen eten op te scheppen en nog naar mijn plek te lopen? Ja, noem mij maar prinses.

Trust me, ik heb wel alles tegenover mij gehad. Van nette Jaap, gucci dragende Ali en zelfs Kenneth die goed een balletje kan trappen. Is het verkeerd van mij om etnisch te profileren. Nee 9 van de 10 mensen die doen het sowieso en ook bij mij. I know it, trust me. Wat wil ik het liefst? Ja een lekkere hunk, zo eentje die je in films ziet, de redder in nood, slimme koppie, maar perfect hoeft hij niet te zijn. Ik val wel op min punten, dan ben ik tenminste het vrouwtje die de min punten verbeterd.

Laatst werd ik ook gevraagd om een drankje te doen met een Colombiaanse jonge, he was not cute, not hot voor een latino , maar ik zei tegen mijzelf socializen kan geen kwaad toch. Dus volmondig zei ik ja, niet wetende dat ik eigenlijk valse hoop voor die arme knul opbouwde. Hij bleef mij maar ook appen, kijk ik wil niet gemeen zijn dus ik reageerde maar gewoon normaal op de appjes. Na een paar dagen vol twijfels van, zal ik toch wel of toch niet met de beste jonge man afspreken besloot ik het te cancelen. Ik had er geen trek in, geen zin, ik dacht: kan liever mijn tijd voor de buis slijten netflix and chill en oneindig scheten laten without feeling uncomfortable. Want als je eenmaal in een episode van Narcos, The following, Black is the new orange zit dan wil je het nog die dag af kijken. Trust me.

Gooide een smoes er tegen aan en ja, meneer liet niks meer van zich horen. Als stilte voor de horizon, ik was blij want ik had lekker mijn vrije tijd voor mijzelf en alle ruimten om scheten te laten, hey! I am only human too, hahaha xx

 

 

 

Geef een reactie

