A ghetto love story 4.1

De fissa

Daar stond je dan, voor de deur met je trainingspak. Ik wist niet hoe snel ik moest omkijken. Je ogen deden mij wat, dus ik keek terug. Wetende dat je keek, je lachte, ik lachte terug. Wie ben jij, dacht ik.

Ik verliet de buurt want ik had de wasmachine nog aan staan. Lopend naar huis vroeg ik aan shawty wie jij was. Zij antwoordde met, ‘ dat is de broer van ‘. ‘Wat is zijn naam dan?’, vroeg ik meteen. Toen ik je naam hoorde verliet die mijn gedachtes niet.

De wasmachine was vanzelf uit gegaan, ik hing de was op. Tring, tring, daar ging me tellie. Shawty appte mij en vroeg of ik uitging. Ik had niks beters te doen en had wel zin in een dansje, drankje en hogere sferen vibe. Ik zei ja.

Wat zij mij niet vertelde was dat jij misschien ook mee zou gaan..

 

large (1)Daar stond ik dan, aan de zijkant. Dansende, broederliefde werd vol op gedraaid evenals Gyptian. Ik moest het maar doen met je broertje, want die zag mij al vanaf het begin wel zitten. We danste, maar ik maakte wel duidelijk dat het bij dansen bleef. Ik wachte op je, maar je kwam maar niet. Hoe kon het ook mogelijk zijn, een jongen zoals jij die zou geen tijd voor mij hebben. Je bent bezig met je hossel ik begrijp het, maar ik zou je wereld niet begrijpen.

Daar stonden we dan, stinkend, tipsy en ready to go home. We liepen naar het onbekende met een grote groep. Plotseling kwam je, uit het niets. Je zag mij, ik zag jou. We reageerde op de vibes. Plots belanden we in de buurt, de rest ging naar huis maar shawty en ik bleven hangen. Je broertje vroeg of ik naar binnenkwam, ik kon geen nee zeggen.

Je huis zag er echt als een traphuis uit, mannelijker en ghetto dan dit kon je huis er niet uitzien maar ik trok mij er niks van aan, zolang ik maar met jou was. Ik hield me jas aan want dat stond gewoon flex. Totdat je de kamer binnenkwam, trok ik het uit. All eyes on me, je greep mij bij mijn armen en vroeg wie mijn tatoeages had geinkt. We praatten en je broertje vroeg of wij wat te drinken wouden hebben. Ik antwoordde met thee. Youtube ging aan en wij luisterde naar trap, rap en ook nog naar reggae. Shawty viel in slaap.

Je broertje kwam de woonkamer binnen en kwam vertellen dat hij de thee zakjes niet kon vinden. Je liep naar de keuken en ik achtervolgde je, ik keek naar je. Je lengte, je haar, je oren en je accent. Ik was verkocht.

Na dat je eindelijk thee voor mij had gemaakt liepen wij de woonkamer weer binnen. We praatte we lachte. Iedereen om ons heen sliep als een blok, je matties en je broertje snurkte er op los. En shawty, die was al weg.

De trams die reden weer en de zwervers lagen nog op straat, dat was het uitzicht vanuit je keuken raam. Terwijl ik mijn kopje op je keukentafel legde, wachtte shawty ongeduldig. Zij wou naar huis, ik wou je nummer. Ik vroeg je instagram en wij spraken elkaar later wel.

IMG_1645_kvoera.jpg

De ochtend glorie in de Schilderswijk bestaande uit vers gebakken broodlucht en waterpijpen. Shawty en ik liepen naar huis, ze vroeg me ´En, wat vond je van hun´.

Ik antwoordde met, ´Ben blij dat deze jongens ons normaal behandelen´.

Eenmaal in mijn eigen traphuis lag ik brak op bed, de likes op Instagram kwamen binnen. Maar wat zag ik nu..

 

 

 

Geef een reactie

