A ghetto love story 4.3

Het moment

Mijn dagen konden niet beter worden dat dit. Ik had na werk eindelijk wat te doen en mijn vrijdag avonden werden gevuld met hogere sferen sessies. Ik was blij, ik straalde het uit. Ik verwachtte niks, maar ik had fun. Met mijn vriendinnen en vrienden.

Daar kwam weer eens een vrijdag aan. Wat zullen wij eens gaan doen, mijn vriendin krullen appte mij en vroeg wat ik ging doen. Ik legde haar kort en krachtig uit dat ik fresh meat had en dat we als groep zijnde ging chillen. Krullen is altijd een vriendin geweest die van zulke dingen hield, als het maar met de juiste mensen was.

Ik nodigde haar uit voor een avondje in hogere sferen en zij was ready to go. Outfit on fleek en elke krul stond goed gekruld. We leken wel studenten in de traphuis, maar niemand studeerde dat was die hele grap. Ik vertelde krullen dat het tussen mij en hem wel goed zat, ze zei: ‘Ik begrijp wel waarom je hier elke avond zit’ . Ik lachte en zei: ‘Ja, he’.

De deurbel ging en voor krullenbol en ik het wisten kwam er weer een hele groep straatschoffies langs. Papiaments heb ik altijd wel een mooie taal gevonden en dat spraken de jongens vloeiend, de ene goon naar de andere kwam binnen. Krullenbol en ik wisten oppeens niet meer hoe we moesten gedragen. Maar als er iets zou gebeuren dan hadden wij elkaars back, want je weet nooit hoe die dingen gaan in the hood.

De avond kwam steeds dichterbij en de goons vertrokken één voor één. We wouden flexen dus gingen we uit, jij wou stunten dus kocht je een fles. We dansten en toen kwam Jayh-mijn baby. De perfecte moment om eindelijk met je te dansen. Je lachte, wij lachte en je had je armen om mij heen. I was like almost catching feelings.

De club ging dicht, krullen ging naar huis en ik ging met je mee. We lagen allebei op bed, je keek naar mijn gezicht en het enige wat ik kon denken was : heb ik iets in mijn neus?? Je lachte, ik lachte en deed wat jij dacht ik kuste je en het kon gewoon niet perfecter zijn dan dit. Minuten leken uren tijdens die kus en je handen langs mijn wangen voelde als zwitsal lotion. Je stopte met zoenen je lachte en sprak tegen jezelf.

Ik dacht what ever en viel in slaap.

De trein bonkte maar door over de rails. En ik werd wakker, een huis hebben langs de spoor is toch niet zo fijn. Je sliep als een roos door. Ik keek naar je wetende dat dit de laatste keer was dat ik jou zou zien. Ik kuste over je zachte wangen en hield dit moment vast. Ik kneep nog even in mijzelf om te checken of dit echt was. Morgen zou ik er niet meer zijn, ik zou naar Aruba gaan voor een klus. Wat jij niet wist was dat ik ook een hosselaar ben, maar dan op mijn eigen manier.

Ik kon niet wachten op het moment dat ik je weer zou zien, dat ik weer naar de buurt ging, dat we weer van die good vibes avonden zouden houden.

Ik deed je deur dicht, niet wetende dat dat de laatste keer zou zijn.

 

Geef een reactie

