A ghetto love story 4.4

The end

Na een lange vlieg rit en een geweldig trip van Aruba bleef jij in mijn gedachten. We appte, we snapchatte, het voelde fijn om aan de andere kant van de wereld te zijn nog steeds soort van met jou erbij. Maar terug komen naar de buurt voelde ook fijn.

Shawty vertelde mij meteen allerlei verhalen over je, hoe andere meiden voor je deur stonden. Ik schrok, probeerde je op allerlei manieren te bereiken maar kreeg geen gehoor. Je weet hoe het op de straten gaat, hoor geen verhaal aan van anderen mensen totdat je het met je eigen ogen heb gezien. En ik wou verhaal halen. Ik kreeg 1 vinkje, geen gehoor, geen bericht, geen slidings through my dm´s en geen snapchat. Ik vond het jammer.

Dagen gingen voorbij, nachten met de vraag where did I go wrong. Maar ik was helemaal niet wrong.

Krullenbol vroeg of ik mee uit ging, ik had er weer zin in. Dressde mij van top tot teen en deed mijn mooiste schoentjes aan. Een killer outfit en ik werd gezien op de dans vloer, plots stond jij daar ook. Ik zou mijzelf niet zijn als ik jou niet zou aanspreken. Ik lachte naar je en zei meteen : ‘Fakka, je leeft nog’. Je lachte en kwam meteen met een aantal smoesjes aan. Ik kan meteen zien wanneer een man liegt, maar het kon mij niet meer schelen. Ik lachte terug en liep weg, wetende dat je naar mij zou kijken en denken damn die heeft een mooie kleurtje gekregen van Aruba. We kwamen elkaar weer tegen we raakte weer aan de praat, de sferen waren hoog en onze bekers waren goed gevuld. Hoe kon het ook anders, we zoende midden op de dans vloer alsof dit ment to be was. Ik verliet de club met het bericht dat je mij moest appen.

Ik verwachtte dat het weer zou worden zoals vroeger, maar van verwachtingen komen teleurstellingen. Na de club had ik je niet meer gezien, niet meer gehoord. Ik liet je gaan, verhalen kwamen naar boven over je main chick en dat ik maar een side dish was. Het kon mij niet meer schelen wat de buurt zei. Ik genoot van elke moment met je, maar ben aan het einde blij dat ik zonder je ben.

Want jij en ik meneer, komen van 2 verschillende werelden. Jij van eiland en ik van tropen, jij bent bekend met het orkaan seizoen en ik met de regen seizoen. Wat wij gemeen hadden was niets meer dan een liedje van Bryson Tiller en daar bleef het bij.

Maar als ik door je buurt loop of fiets kan ik het niet laten om stiekem naar je deur te kijken..

large

Geef een reactie

