Review: Boozyshop

Druk, druk, druk en niet eens tijd om persoonlijk naar de winkel te gaan om mijn voorraad make-up bij te vullen. Je kent het wel, je ziet van die instagram mensen waarbij hun make-up op en top on fleek is. En dat wil jij ook, want je kan eenmaal niet achterblijven..

Mijn vriendin had via boozyshop de bekende banana powder gekocht. Dat is een speciale soort poeder die je gezicht dat ultieme hightlight geeft en bekende celebs zoals Kim Kardashian West gebruiken het.

Nou ben ik zelf niet zo’n fan van het online gebeuren, maar als het eenmaal moet dan moet het en dan maak ik zeker gebruik van de ‘boven dit bedrag is het gratis verzenden’ tekst.

Al enige tijd ben ik research gaan doen wat nou de juiste make-up ingrediënten zijn om je huid zo min mogelijk te beschadigen. Daarbij kwam ik een oude artikel tegen van een bekende blogger/vlogger van beautylab Serena Verbon. Ik las in het artikel vooral dat parabenen schadelijk zijn voor het huid.

Anyway’s ik kon het niet laten om ook online een kijkje te nemen bij Boozyshop, so gezegd zo gedaan. De web-site toont diverse make-up producten en accessoires, van make-up kwasten tot aan neppe wimpers waarbij je u zegt. Verschillende merken zoals La.girl, City color en ga zo maar door. Prijzen verschillen, maar het valt allemaal best wel mee. Ook krijg je na besteding van €30,- een gratis cadeau erbij en gratis is altijd fijn. Maar besteed je meer dan €40,- wordt het ook nog gratis geleverd. Ben je nooit thuis, zoals ik, geen probleem kies een afhaal punt. Tot slot, bestel j voor 8 uur dan wordt het morgen nog bij je thuis/afhaalpunt geleverd. En laat me je het zeggen mijn bestelling kwam snel, snel.

Zie hieronder wat ik allemaal heb besteld :

Nudes  palet : This is a must have voor elke fashionable young stunna girl, want zonder deze nudes zijn je ogen echt nude. Voor de elke dag look.

L.A primer: Deze creme zorgt ervoor dat je make-up glad en egaal op je huid blijft en het effect van een olie achtig huid, oftewel de shiny shiny things als je foundation op je kop hebt gesmeerd weg blijft. Creme voelt echt zacht aan, je kan het vergelijken met babyvoetjes over je huid. ( Waarheid )

Eye shadow nude: Kleine potje creme, die je als eerst over je oog smeert zodat de kleur er langer op blijft.

Freedom lipstick: 5 stuks lipstick voor elke gelegenheid. Vind je zelf dat je een kleur niet mooi vind, dan geef je het toch lekker weg.

 

 

Geef een reactie

